Julematen

Nicole kom på en förmiddagsfika, hon hade köpt med sig goda donuts så klart! :)

Knalla sen i snöstormen till Coop för handling av julmaten. Gick faktiskt rätt smidigt, inte så mycket folk jag trodde det skulle vara. Pappa kom och hämta oss. Lämna av mamma, hem och packa upp.

Vi lämna Elias hos mamma och åkte till farfar och fika och önska God Jul. Stackars farfar, han har inte alla hästar i stallet so to say. Men han är medveten om att det är jul och att han sitter ensam och häckar. Usch inte kul att vara i mittemellanland.

Pappa åkte hem och jag å Jonas åkte hem till mamma och käka. Sen tog vi hem fjant i pulkan.

Väl hemma så har jag dammsugit, hängt och vikt tvätt. Gjort apelsiner med nejlikor och kollat Lailas Jul. Men jag tyckte inte hon hade så mycket gott att erbjuda.

Nu ska jag sova, mer julmat som ska förserdas imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0