Julfest

Igår var fullt ös. Först till jobbet och jobba som vanligt. Sen hem för att byta om, kl 3 var det Lucia på Elias dagis. Kolla det och sen slänga sig på tunnelbanan för att ha lite möte på jobbet och se tillsist var det dags för julfest. Cheferna hade fixat god plock/buffemat och det bjöds på vin. Gott, fast jag hade fixat mitt eget dricka jag såklart, julecider med äpple och kanel. Mmm! Och så tog jag itu med anledningen till att jag var så arg i torsdags och det kändes väldigt bra. Kändes skönt att få det ur sig och inte behöva gå med det hela helgen.

Idag var det fika hemma hos kusin Jenny med familj. Hennes gubbe fyllde år igår. Så det blev lek för alla barnen och fika för oss vuxna. Sen hem och krascha i soffan, som sagt lite cider blev det ju iaf igår.

I morgon har vi inga planer alls, ska försöka inför julen stöka lite. Närmar sig med stormsteg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0