Mitt vinterland

Det går framåt i julstöket. Laxen är gravad, sillarna inlagda, skinkan kokt, rörorna gjorda. Klapparna är inslagna och granen har sin plats. Är helt slut i kropp och knopp men det är det värt. Gillar den här tiden på året, och att vi i år får fira en vit jul här är för mig alldeles underbart. Elias älskar snön. Vi åker pulka till och från dagis och han springer gärna runt och leker i snön. Imorgon är det lika mycket att göra då, men det ser jag bara fram emot. Idag på förmiddagen var jag på en massage. Jonas gav mig en peng för ett tag sen och sa åt mig att göra nånting till mig själv. Efter mycket tänk så bestämde jag mig för en massage som blev av idag. Åhh va skönt det var.



En nyvaken busunge gick direkt och satte sig i stolarna som morfar
hade med sig hit. Lite upp och ner bara.




Mitt vinterland



Årets nyfyllda julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0