Yr höna

Det märks att julen närmar sig. Jag yrar runt likten höna och har massa överskottsenergi som jag annars aldrig riktigt har. Idag har jag rensat garderoben tex. Och det ska sättas upp hyllor och så har jag plockat fram ur Gekås påsen, den var ju rätt full den. Springer och shoppar lite julklappar hit och dit.

I morgon ska iaf Elias till läkaren och kolla örat sen han hade sina öroninflammationer, ska fråga om man kan få sig en spruta då, både han och jag. Misstänker att vi båda får ett nej, men what the hell, frågan är fri.

Det bästa hittils var i går morse när jag å lilleman skulle klä oss för att gå till dagis. Han springer in i köket och vill inte klä sig. När jag kommer in sitter han under bordet, han sticker fram huvudet och säger BOSIG, JA BOSIG (busig), ja det var ju precis var han var BUSIG! Och att han är så medveten om det det gillar jag.

Elias har jobbat med spöken som projekt på dagis och på måndagkväll ska dom ha utställning på Hässelby slott om detta (kommer vara fler förskolr där, men endå). Kul, dit ska vi gå.

Nu är det marsh i dusch och säng. Kroppen känns som den ska bli sjuk och det har vi inte tid med så kurering blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0