Bu och Bra

Lite iformation kommer jag med ett bu och ett bra.

Bu: Min lilla ängel är sjuk, han har feber och hostar. Tror att han håller på att få fler tänder, det bara rinner i munnen på honom konstant. Han ligger och knorrar i sin säng och vrider och vänder på sig. Har en känsla av att han kommer att hamna i vår säng ganska snart, men är man sjuk så får man!

Bra: Vi ska kolla in en lägenhet på torsdag. Iof tror jag inte att det blir nånting med den för som vi har tolkat det så är det på markplan och det är inte Jonas alls förtjust i, men man ska aldrig säga aldrig innan man sett den och bara att få börja titta på lite lägenheter känns kul.

Nu måste jag förberda mig för sängen, känns som det INTE kommer bli en natt med sammanhängande sömn.


Så här sover jag när jag e sjuk!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart har ni tänkt flytta då?=)

2009-02-13 @ 12:05:38
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0