Good cop bad cop

Fast det är inte poliser det är butiksanställda. Idag försökte jag lämna tillbaka ett par byxor, eller reklamera kan man kanske kalla det vet inte, hur som helst var inte riktigt nöjd med dom. När jag kommer upp så är tjejen i kassan väldigt förstående men vet inte om hon kan ta emot dom, så hon ber en kollega komma. Bad cop var hennes roll verkligen. -Dom där kan inte vi ta emot du har ju använt dom. -Jo jag vet men jag är inte nöjd, dom lever inte upp till förväntingarna alls. -Nej men det är väl inte vårat problem, det får man räkna med när man handlar. -Att byxor tappar passformen efter typ 3 timmars användning och att dom drar åt sig allt damm som man kommer i närheten av? Är det rimligt tycker du? -Jamen det är ju inte så att du har köpt byxor för flera tusen, vi säljer billiga kläder (Gina Tricot), det kan hända. Sen gick hon. A men va är detta för idiot? Tror hon att hon är nån speciell eller? Tur att snälla expediten var kvar. Hon gav mig numret till butikschefen och sa åt mig att ringa imorgon i hopp om att jag skulle få hjälp att lösa detta. Tack för lite god vilja iallafall. Annars åker jag fan till en annan butik och ljuger ihop en historia om att dom bara är provade eller nåt. Faan för att sanningen inte ska va det bästa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Attans:( sur man blir då folk är otrevliga...

Mina tappade med formen som jag köpt, är vanligt på deras byxor. Även när man tvättat dom blir dom mkt större.

Säg bara att du fått dom i present och vill lämna tillbaka dom:-)

2009-02-13 @ 12:04:49
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0