Good cop won!

Byxorna jag berättade om tidigare som jag inte va nöjd med, dick upp igen och pratade med butikschefen. Och jag fick lämna tillbaka dom. Hon sa att det egentligen inte är ett fullgott reklamationsärende men att hon ändå tar tillbaka byxorna, hon vill ju ha nöjda kunder. Passade på att samtidigt berätta om hennes otroligt otrevliga personal. Hon bad om ursäkt för sin personal också. Kändes riktigt bra när jag gick därifrån. Passa också på att berömma hennes bra personal. Tror  jag vet vad jag ska köpa för pengarna jag fått tillbaka, eller ja presentkortet. Härligt!

Annars så är vi nu hos pappa och umgås. Kul faktiskt satt i köket och prata med pappa och fick höra lite om hans liv innan han fick barn. Rätt inressant faktiskt, för mig har han ju alltid bara varit pappa, men som alla pappor hade han ett liv innan barn och det är alltid kul att höra vad som hände då.

Det är alla hjärtans dag men faktiskt så har jag inte gjort väsen av det på nåt sätt, skicka några sms, annars ingenting. Iof ska jag och Jonas åka bort nästa helg, blir lite alla hjärtans dag/födelsedagsfirande i ett för oss då. (Jonas fyller år på torsdag och vi åker iväg på fredag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0