Grattis gubben!

Min kärlek min man, pappan till mitt barn fyller år idag. Hipp hipp hurra till dig gubben! Iof inte så mycket speciell dag eftersom han inte tycker om att fira. Blev frukost på sängen, en present (ett par sheepard tofflor) och restaurangmiddag med min och hans mamma och min bror. Alldeles lagom.

Kan även passa på att gratta min lilla dagbok, bloggen. Den föddes i februari 2008, mins så väl att jag startade den en kväll när jag var ensam hemma., Jonas var i Tyskland på tjänsteresa och Elias var bara 2 månader gammal. Han låg hos mig nästan hela kvällen, ville inte vara själv. Jonas och jag prata på msn och jag sa åt han att dett fanns lite läsunderhållning nu när han var borta.

Har packat väskan inför morgondagen nu, bara toalettartiklarna kvar som åker ner efter man har morgonfixat sig. Och tjej som man är har jag ju planerat och funderat ett par dagar vad jag vill ha för kläder och så. man vill ju vara fin när man åker bort, men det är ju rätt kallt nu så man får ju se till att inte frysa heller. Har skrivit en liten how-to-do-list till mina barnvakter så dom vet hur Elias ska tas itu med.Jisses vad jag ser fram emot helgen. Får se om man hinner blogga innan söndagen, men jag tror inte det. Ska koppla bort allt som har med datorer och sånt att göra. Bara mobilerna som får hänga med i högsta hugg, man lär ju ha ständig koll om tjejerna skulle ringa om nåt, men jag är egentligen, innerst inne helt övertygad om att det kommer gå SÅ bra.

Nu ska jag ladda kaffebryggaren så man har lite gott morgonkaffe när man vaknar imorgon. Har gått upp ca 30-45 minuter före klockan ringer hela veckan eftersom Elias tycker det är dags att gå upp då. Men iof har han sovit nonstop från det att han somnar till ca 7-7.30. Och det är inte så illa pinkat.


Elias 2 månader


Elias 14 månader



Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas ni får en underbar "resa" och att ni har det så himlans trevligt =)

2009-02-21 @ 21:40:21
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0