Helgen

Kollar just nu kollar jag filmen Holiday. Behöver sova men jag vill sen klart den så klart. Såså får det bli.

I lördags var det 1 års kalas. Elias syssling fyllde och bjöd till kalas. Efteråt var vi inte på humör för matlagning så vi testade en nyöppnad liten italiensk restaurang med mamma och bror min. Trevligt ställe, dock lite kalla lokaler. Tog med bror hem så han kunde få tvätta sig och lite kläder. Ham stanna och kolla på film och busa med sin gudson.

Söndagen blev det en slö och städdag hemma. Mamma kom förbi och duscha hon med. Kind of nice att få känna sig ren när man bor i en byggarbetsplats. Gick till öb och köpte textilfärg, och har nu färgat tyget på Elias stol. Träffa tjejorna och bjöd över dom. Sagt och gjort, mel och Jess kom förbi. Mel stanna bara en kortis, hon hade god middag som vänta. Jess stanna kvar och blev bjuden på middag och kaffe.

Mel hade med sig en liten goodiebag från semestern. Skitcoola kläder till Elliot som hon kallar honom och ett par skitsnygga mjukisar till mig. Du Mel tror jag ska ha dom på roadtripen va?! Då är man både snygg och bekväm! Tack snälla Melanie, blev väldigt glad för kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0