Trosa stadshotell & spa

Jag och Jonas ska åka till Trosa stadshotell och spa nästa fredag. www.trosastadshotell.se
Det ska bli så otroligt skönt, 3 rätters middag frukostbuffe som är så underbart och tillträde till bubbelpotol och bad å grejjer, å så underbart. Längtar! Har mina kära vänner som bor kvar här hos oss och tar hand om våran lilla diamant.

I övrigt så börjar han friska på sig nu, men han har fått en rackarns hosta, å näsan rinner i ett. Och gnällig för minsta lilla motgåmng är det en världskatastrof. Men han börjar bli bättre. En annan ovana han skaffat sig är att han vaknar nån gång mellan 4-5 och håller sig vaken en timme eller två. Inte direkt ultimat.

Har fixat iordning hallen idag, vad lite gör mycket. Nytt skoställ och ny dörmatta och det blev som en helt ny hall. Fint!

Nu har min karl beställt en kvällsmoothie, får fixa det innan det ska sovas.

Kommentarer
Postat av: Natalie

åh låter mysigt ju! hur mycket kostar det?

Hoppas ni får en underbar dag iallafall =)

2009-02-10 @ 23:14:14
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Tack! det är inte klart än..

Jaha okej men det var ju jätte billigt tycker jag =O

vart ligger det någonstans? Ja men precis.. du får ta och shoppa till lite också tina ;)

2009-02-10 @ 23:54:00
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0