1:a pris

idag fick jag ett sms på jobbet, du har ett paket att hämta ut från tv4. Hmm va fan kan det vara? Nån som har skickat fel eller vad är detta? Iaf jag knallar upp och hämtar mitt paket, och det var till mig. då minns jag, innan jul deltog jag i en undersökning, på nyhetsmorgon ville dom att man skulle skriva in vad man tyckte var den viktigaste frågan under 2009, och den med den bästa motiveringen om vad detta skulle vara kunde vinna böcker, 1-5 pris fanns det. Och vem tror ni kammar hem första pris?

Länk till tävlingen som var:
http://www.tv4.se/1.779782/2008/12/22/vilken_tycker_du_ar_2009_ars_viktigaste_fraga

Och vinnaren är:
Vi vann varsitt bokpaket i tävlingen 2009 års viktigaste fråga:
1: pris:
Tina Severbrink, Vällingby
2-3: pris:
Lenamaria Emilsson, Skövde
Johan Rosenberg, Göteborg
4-5: pris:
Karolin Jönsson, Kristianstad


Coolt eller?


Här är böckerna jag vann. Mest glad för Rockyboken, det var
en present till Jonas =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh vad kul att du vann... Grattis

Kram Annika

2009-01-21 @ 00:04:24
Postat av: Hillbillybaby

Och vilken var den viktigaste frågan då?

2009-01-22 @ 09:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0