Confused mind

Blir lite halvknäpp på allt mitt grubbleri, trodde inte det skulle vara en sån big deal att börja jobba igen, men det är det. För mig iaf. Det är ju lixom inte som du haft semester bara utan livet kommer vara helt annorlunda nu (har det iof varit ett tag redan, men det är inte samma sak), nu när jag kommer hem kommer grabbarna vara hemma varje dag. Och till våren då ska man till dagis varje morgon och eftermiddag. Ochh så ska jag ju till en ny arbetsplats nu, har bllivit omplacerad. Hur kommer det att vara och jobba med barn när man har ett eget... Only time will tell i denna fråga tror jag va...


Mina underbara grabbar som kommer vara hemma och vänta på mig.




Lite av mina presenter, mystofflor en kameraväska och underbara
blombuketter. TACK!






När vi städa undan julen hitta grabben denna korg och den går han
och bär runt på hela tiden. Han sser så gräsligt söt ut prinsen.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Grymt snygg kameraväska! vart är den ifrån? nyfiken hoppas allt är bra med dig annars..



kjam

2009-01-13 @ 20:40:59
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: okej den var riktigt riktigt fin iallafall Tina =) det är väl idag du börjar jobba? hur har det gåt isåfall?

2009-01-14 @ 10:51:21
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0