Helgen

Helgen har varit till belåtenhet. Lördagen messa jag Nicole, så vi träffades på en fika. Eftersom hon skulle vara själv hemma under kvällen så bjöd jag med henne på middag och det ville hon, kul var det iaf! Sen var det bara film och soffan som gällde.

Söndagen tog jag med min familj och lunchade i Vällingby. Senare på kvällen hade Jess fribiljetter så hon bjöd mig å Nicole på bio. det blev benjamin Buttons otroliga liv. Bra film var det.

Jag hittade en jacka jag vill ha häromdagen. Kosta lite granna och jag som e så ekonomisk av mig funderade på hur jag skulle göra för att ha råd  med den, tänkte att jag kanske skulle ta fram mina rådjursögon å prata snällt med mor och far. Brukar funka ibland. Men när jag ville visa min Jonas den och be om smakråd så visa det sig att han tyckte jag passa så bra i jackan så jag fick den. Tack snälla älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0