Inget internet

Har inte haft nåt internet på två dagar. Faktiskt lite skönt, då gör man automatiskt lite andra saker, man sitter ju här som en gammal uggla varje kväll annars.

Har varit otroligt trött också, är en omställning verkligen att börja jobba. Somnar som en stock på kvällarna. Riktigt skönt, och som ett brev på posten sover Elias hela nätter nu. Vilken otrolig skillnad att få sova mellan 23-7.  Dock lite småincidenter på jobbet som jag ska ta upp på mötet vi ska ha på fredag. Tycker vissa saker kan göras annorlunda. Få se om det är nåt dom kommer ogilla eller inte att jag tar upp...

Helgen har varit lugn som en filbunke. Hemma båda förmiddagarna. Lördagkväll gick först jag å Jonas ut och åt själva medans Nina å Pelle hade alla barnen. Sen när vi kom hem var vi kvar och dom gick ut å käka. Trevlig ide faktiskt. Söndagkväll var det middag hos mamma, hon ska ha stambyte snart så vi hjälpte henne att kasta lite grejjer å flytta lite möbler. Tack för maten, blir inge middag hos mamma förrän i kanske april, i ett nytt å fint kök.

Elias lär sig en massa hela tiden, Han klättrar  upp på allt, soffan, stolar, toan, det som han kan nå upp till. Han är så underbar min kille, man ser det från ett annat perspektiv när man inte är med honom 24-7. Och man får tid att sakna varandra, min gullunge!

Idag åt jag årets första semla, yummie! Fast det ska vara utan mandelmassa, bara grädde å bröd.

Känns som inlägget blev lite rörigt, vimsigt. Lite uppochner...Men så kan det vara emellaanåt. Ni får lite fina bilder istället.


Samma stil som sin far


Kalsong-stövelkillen längtar till sommarn


Klassisk mellis pose


Å så min underbara katt, han ÄLSKAR påsar, syns det?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Mitt internet har också krånglat.. eller ja det gör det hela tiden! hur är allt med dig?

2009-01-20 @ 22:05:53
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0