Kameran

Åkte som sagt till mamma idag och lunchade. Gick även till fotoaffären på kaptenöversten (heter egentligen fältöversten)
efter lunchen för min digitalkamerat jag fick i julklapp har jag inte varit riktigt nöjd med, den har tagit konstiga bilder. Och tänk så enkelt det kunde vara. Det visade sig att det var ett fingeravtryck på linsen. Nu blir det så fina bilder igen. Skönt!

Annars så strosa vi runt i centrumet, åkte hem och laga fredagsmiddag. Pasta med salamisås, Gott, dock så var det en hård modell av salami.

Jessica och Nicole kom hit och vi kolla Lets dance. Fick även min födelsedagspresent. tack mina bästa tjejer. Imorrn när själva födelsedagen äger rum får ni veta vad det var. Ska ha litet kalas imorgon. Och så går vi ut och äter efter det. Gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0