Läskig dröm

Igår natt hade jag en så obehaglig dröm. Jag drömde att jag var ute och åkte, tror att det var tåg eller nåt i den stilen, med en av mina bästa vänner och hennes storasyster. Helt plötsligt blir systern sjuk, riktigt sjuk och så klarar hon sig inte. Jag sitter med i rummet när dom säger att hon är död. Eftersom jag känner deras mamma så väl fick jag vara den som ringde henne och berätta hur allt låg till. När vi kommer fram så väntade mamman och morfarn på oss. Och träffa dom var nästan lika jobbigt det. Helt otroligt hur drömmar kan påverka en, va helt skakis igårmorse men det tog ett tag innan jag hajja va som hade hänt. När jag satt på tunnelbanan på väg till jobbet, det var då jag började minnas drömmen lite och förstod varför jag vaknade och var alldleles kallsvettig. Trots att jag inte träffar denna syster så mycket så tycker jag väldigt mycket om henne. Hon är lite som den storsyster man själv aldrig hade. Så drömma detta va inge skoj eftersom drömmar kan vara så verkliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0