Lite bättre

Dagens känns lite bättre idag, jobbet känns lite bättre och att lämna min ögonsten känns lite bättre.

Åkte in till stan efter jobbet och hade lite egentid med Jess idag. Det vaar trevligt, shoppade lite, fick presentkort och pengar som skulle användas. Och jag kände mig nöjd. Hittade min te och kaffeburk, dom var lite dyra (400 kr för båda) men det var ju till just dessa jag fått pengar av min pappa. Sen hade jag fått presentkort av mina bröder på Gina Tricot (smart drag då kunde jag inte köpa nåt till Elias) där hitta jag ett par byxor. Sen såklart hittade jag ju en tröja och kalsingar till min prins. Kalsingarna var nödvändiga, han har börjat dra av sig blöjan nu när han är utan byxor, inte bra i alla lägen. Å så blev det en top till mig och rustikljus i rött och svart till mina nya ljusstakar jag fått. Sen en middag på Sandys.

Kom hem och åhh va härligt det va att få se min kille. Verkligen vad jag hade saknat honom. Kanske låter löjligt men det är lite tufft så här i början, bra för oss båda, men en omställning. Jag har ju haft han jämte mig dagligen i 13 månader (+9 månader innuti =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0