Lördagmorgon

Vädret ute är rent ut sagt för jävligt regnslask och bara blött och geggigt. Inte ens katterna vill gå ut. Men det gör det ännu mer mysigt att bara mysa ner sig i soffan med filten. Fortfarande ha på sig pyjamas och tofflor, dricka lite morgonkaffe och emellanåt få en puss av Elias, kan man ha en bättre morgon? Visst kl 7.30 när han vakna, kl 8 när vi gick upp då va jag inte alls pigg, kändes bara -åhh -neeeej! Men nu så är det bara härligt när det bara är jag och Lillemannen vakna, vi har ätit frukost tillsammans, gör vi bara 1 gång i veckan nu för tideen så det uppskattas verkligen.

Annars på agendan så ska det skuras matta, får se om det blir i dag eller imorgon, kanske så ska vi gå till en nyöppnad restaurang/kvarterskrog också. Och nu så ska jag logga in mig på Tradera och kolla om jag hittar några regnbyxor till Elias, börjar ju uppenberligen bli dags för det occh nu har han börjat röra sig så mycket också. Vill vara med och promenera när vi är ute.


En dag som denna tar vi en längtar bild. Längtar till mitt lilla paradis,
bilden är tagen från altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0