Min dag

Idag har jag haft en himla bra dag. Tog en eftermiddag för mig själv på stan. Åkte efter jobbet (sluta tidigt idag) och strosa runt heltt för mig själv. Skulle först kolla om det fanns en storlek större på jackan jag fick av Jonas så jag kunde testa och i sånt fallbyta den. Och då hade jag sån galen tur att jag hittar jackan i 36 (hade köpt 34) och på denna H&M var jackan på rea, halva reapriset. Så på alla andra butiker gick den för ordinaree pris 700 kr. Jag betala nu 245 kr. (Drog ett säkert kort och köpte  jackan i rea affären och lämnade tillbaka den i en annan butik så jag var säker på att få behålla mellanskillnaden.) Strosar vidare, köper present till Milton. Köper linne och topp för presentkort jag fick i present bla. Går förbi en Wedins skoaffär. Detvisar sig att dom ska byta ägare så samma saga här. Alla skor reas ut för halva reapriset. Och hittar ett par stövlar som jag blev så kär i. Nedsatta från 1200 kr till 300 kr. Ett par i riktigt läder. Stanna i gallerian och avnjöt en smoothie i yoghurtshopen. Sen var jag ju tvungen att kompletera min nya våroutfit  med en väska. Sagt å gjort, hitta en väska som föll mig i smaken ganska direkt. Nöjd, trött å glad gick jag och köpte  fredagsgodis, satte mig på tunnelbanan och åkte hem.
Blev pizzamiddag och lets dance resten av kvällen.
Imorgon är det 1 årskalas.




Kvällstandborrstning innan läggdags -Mamma jag kan själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0