Need a massage

Sover nu på Jonas sida i sängen (så han kan ta Elias när han vaknar på nätterna), men nu har jag börjat få ont i armarna!?! när jag sover, har en sån här specialbra kudde som kostar skjortan men det gör ont ändå, så jag testa en vanlig kudde inatt men tusan den är jag inte van vid. Detta resulterar i att jag har ont i axlar/överarmarna nu å vill ha en massage!!

Just det, vi har bokat biljetter till Bounce. Yes vad kul det ska bli, hela tjejgänget ska gå och kolla på detta och även äta lite gott och  dricka sig en liten drink. Men det fanns inga lediga platser förräns i mars, men den som väntar på nåt gott...

Elias har börjat snacka mer och mer, nu kan han säga katt, han springer efter kissarna och ropar -kaaa kaaa. Han har även börjat prata i telefon, han tar luren och lägger den mot örat. Han är verkligen inteligent min kille.

Har idag jobbat en vecka. Känns lite sådär, är trött trött. Gillar inte att gå upp på mornarna, eller asså själva gå upp:et är inte så jobbigt, gillar däremot inte att jag måste klä på mig och gå hemifrån på en gång.  Men jobbet i sig är helt ok, mycket barn bara, det är barn dyngnet runt.

Idag hade jag en sån ruskig tur, kolla tunt på tradera som vanligt. Är på jakt efter ett par fleeceregnvantar med bamse till elias som har slutat säljas i butiken. Har varit ett par ute tidigare, men dom blev på tok för dyra, men nu när jag kolla var det ett par ute och auktionen sluta om 2 minuter. Så jag slängde in ett bud och vann dom för 37 spänn. Perfekt!

Skickar en speciell hälsning till lilla pappa. Krya på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0