Planeringsdag

Lite annorlunda dag, var på jobbet mellan 8.30 -12, planerade med mina kollegor, sen hem äta lunch med mina vänner, shoppa lite åt min bror. Hem för att få pussa på min son lite granna (sånt är viktigt). Sen tillbaka till jobbet för kvällsmöte och massa nödvändig information. Sen bjöds det på lite plockmat Cheferna bjöd (jag tackar). Blev hämtad, åkte hem och placera rumpan i soffan och bara slappade, kolla Lets dance, äta smågodis, morötter och dipp och lite läsk. Najs! Nu står steken i ugnen, den ska ätas kallskuren imorgon.

Har börjat planera lite för vår roadtrip vi ska göra i typ april. Ska åka med tjejerna till Gekås, vi ska bo en natt på bed&brekfast och så ska vi shoppa. Ska bara höra med min co-planer att allt är på banan så ska jag boka boendet, så  man har nåt skoj att se fram emot. Samma tjejer ska jag på Bounce med i mars. Himla skoj alltså.

Vill ha nässpray, får inte. Åhh e så irriterande, e så jobbigt täppt i näsan antigen är det vädret eller så är det nya jobbetbaciller, hur som haver är det jobbigt. Men jag ska vinna kampen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0