Pli

För tillfället har jag ingen vidare pli på mig själv, och det har jag inte haft sen mer eller mindre, ja sen graviditeten. Men med amning och allting har jag gått ner massa i vikt ändå. Trots mitt ätande i tid och otid av allt mellan himmel och jord, sallad, bullar, pasta, kakor, godis godis godis och lite läsk och en kaffe.  Men serru tanken är nu att när jag börjar jobba ska jag få pli på mig själv. Behöver inte gå ner mer i vikt, det är bra som det är. Men jag vill inte gå upp och jag vill få lite mer muskler på kroppen, och arbeta bort mina bullhandtag. Få se hur duktig man är. Skulle vara kul om man lyckades. Blir antingen simhallen, där har jag billigt årskort, eller friskis och svettis för där har jag kompisar som vill börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0