Tacos

Har llite sådär inatt, Elias sover gärna, men han ska sova med oss nu när  han varit dålig och han skulle inatt sova på mig, ja eller på min arm tätt tätt intill. Och visst är det underbart mysigt men det är svårt att sova riktigt bra då du lixom inte kan röra dig nånting. Hoppas på en lite mer sovrik natt i natt. Dock känner jag mig rätt hängig, nästan febrig. Men det har jag absolut inte tid med, ska städa hemma imorgon, sen ska jag till mammas jobb och luncha, ska träffa en jobbaarkompis, tänkte fylla år lite på lördag. Så det går inte lixom för efter denna vecka, ja då är det slut på det roliga. Jag ska tillbaka till jobbet. Hjälp, har inte jobbat sen oktober 2007, hur ska detta gå?

Idag packa jag in man, barn och bror i bilen och åkte till pappa. Skönt att få åka dit. Har inte varit där sen typ november, och det är på tok för längesen. Men det blir lätt så. Vintertid  är vi där kanske 1 gång i månaden, sommartid är man där ofta ofta. Grönt gräs, pool och ingen trafik så tacka fasiken för det, vem vill sitta i en lägenhet mitt i sommarn. Va glad jag är att jag har mitt landställe och pappa att åka till då. Iaf så käka vi tacos och fikade och bara umgicks så där som man gör med sin familj.

Hemma så har jag monterat Billy bokhylla. Ska förhoppningsvis få lite ordning på leksaker och alla prylarr nu. Funderar på om man ska städa undan julen tidigare i år elller bara låta den vara... Hmm i-landsproblem eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0