Tröttheten själv!

Idag är jag tröttheten själv, det här med att börja jobba börjar ta ut sin rätt. Man är helt slut i skallen, kroppen också, du får ju inte sitta ner i många minuter innan du måste upp igen. Och när man kommer hem har man ett ljuvligt energiknippe som håller en igång. Har även en söt liten bror som kommer på besök titt som tätt, det är stambyte hemma hos mamma och det är inge vidare skoj att bo bland bullret så han är så välkommen att umgås (sova) hemma hos oss på dagarna.

Tog en promenad med mitt yrväder när vi kom hem. Blir inte så mycket utomhus då vädret inte är det allt för roligaste. Men lite utomhusvistelse behöver man iaf.

Har en karl som vill rycka min data ur knät på mig, ska nog vara snäll och låta han ta den. Ska ta en dusch nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0