Västerås

Idag blev det en utflykt till Västerås. Jonas hade jobb att  göra hos en tandläkarklinik där så vi hängde på och knalla runt på stan. Luncha, och strosa runt gjorde jag och Elias. Köpte en mössa och en kofta. Helnöjd.

Men nu är jag trött som in i bomben, min kära lillkille vakna kl  3 inatt och verka inte alls ha nån lust att somna om. Han låg för det mesta lugn men gjorde ett par tappra försök att rymma. Till slut vid 4.30 somna han om igen. Då ligger han i våran säng, och det är lite pest eller kolera det där. Ligger han i våran säng vet jag att han sover, men han är så busig, han snurrar sparkas och jag sover inte helt gott. Men sover han i sin säng då vaknar han stup i kvarten och man måste hoppa upp och ner mest hela tiden... Åhhh hur gör man?

Imorrn ska vi iaf till mammas jobb, blir nog sista gången på ganska länge, känns lite trist då jag tycker det är trevligt att åka ut och luncha med lilla mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0