Energiknippe

Lilleman och jag startade dagen med frukost på ett fik. Allt va slut hemma eftersom vi sticker på semester imorgon. Sen tillbaka hem och då hade jag massa energi. Jag har tvättat fönsterna. Jag har dammsugit och skurat alla golv. Tvättat, vikt och lagt undan kläder. Känns så in i bomben skönt att ha gjort fint hemma innan man åker bort. Så det är lika fint när man kommer hem sen. Lixom vetskapen oxh känslan att komma hem till ett snyggt och städat hem och en tom tvättkorg, det är grejjer det. Det enda som behöver fixas nu efter alla resor är att fylla kylskåpet, det kommer man aldrig undan.

Nu ska jag läsa lite mattidningar och kolla om jag hittar nåt gott att äta på landet. Så imorgon åker vi på semester, vi ses när vi ses, när nu det blir... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0