Jag är kär

Jag har funnit mina nya kärlek. Den är rosa och heter Canon Ixus! Blir alldles glad bara jag tänker på dig!

Min dag har varit perfekt!! Blev bjuden på lunch av min enastående mor. Begav oss till Brio affären och kolla bilar. Lilleman hitta en brandbil han föll för och fick. Och jag hittade min kärlek som jag föll för.

Vi promenerade till mammas jobb. Jag fika och läste tidningen, mamma jobbade klart och vi åkte hem tillsammans. Väl hemma mötte jag upp Jessica och vi tog en fika och en liten shoppingtur. Hittade mina linnen jag letat och letat efter så länge. Jessica shoppa också, lite fult och lite fint =) Va inte hemma förräns vid halv sju. En heldag ute alltså. Skönt!

Efter nattning tog jag tag i fiskarna och fixa fint hemma hos dom. Lite nyplantering av blommor och nytt vatten. Bra att ha det gjort innan vi reser bort.

Kan inte säga det för mycket, Mamma, TACK! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0