Livstecken

Nu sitter jag hemma hos svärfar och svärsyster. Surfar på hennes nya kontantkortsinternet, det ni. Förra måndagkväll satte vi oss i bilen och styrde norröver. Första stoppet blev i Rosvik strax utanför Piteå där Jonas syster bor. Stanna till torsdag och åkte sen vidare till Boden. Och här har vi varit sen dess. Har dett gott men börjar bli lite lappsjuk. Och alla dessa frågos från alla Jonas släkt och vänner, -när ska ni flytta upp då? Typ inte just nu och säkert aldrig! Jag är en äkta 08 och det trivs jag med faktiskt. Imorgon åker vi vidare. Vi har två veckor semester kvar. Blir nog lite landet lite pappa pch förhoppningsvis en utflykt till Eskilstuna Zoo.

Elias har blivit en så stor pojke, ordförrådet har utökats mycket. Han har även börjat ta för sig och göra sig förstådd. I morse hällde han upp kräm i sin tallrik när vi hade dukat för frukost helt på egen hand. Inge kladd, inge spill allt gjorde han SÅ bra. Och jag tror han också längtar hem lite, han pratar mycket om mormor. Blir så intensivt för han, många som vill pussas å kramas, gulla och så. Men det är ju främlingar för han nu när han e så liten min kille.

Har tagit mycket fina kort med mina gulleplutt till kamera. Ska visa er när vi kommer hem sen.

Lite om vad vi gör just nu, känns som jag har massa att skriva men har inte riktigt tid, ska packa och fixa inför imorgon. Lite rörigt skrivet kanske, men äsch vad gör det. På återsende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0