För han har tagit studenten!

Nu är han inte elev längre nu är han en arbetslös ung vuxen man. Haha min lilla gullebror. Idag var det dags, vi åkte till hans skola i regnet. Huttrade och hejade gjorde vi när han kom utspringandes från skolan. Han var så lycklig och exalterad. Blir så glad när jag ser honom så. Eftersom det bara tilltog regnet så blev vi inte långrandiga på skolgården. Vi åkte till mamma och förberedde. Jocke åkte flaket med sin klass. Sen var det mottagning hemma hos mamma. Tyvärr var det magsjuka som drabbat ett gäng gäster så det blev lite bortfalll. Men vi hade trevligt ändå. Är väldigt nöjd med min present han fick. Tyvärr så fick Elias feber och blev dålig mitt i allt, men det gick bra. Han fick alvedon och höll modet uppe. Batterierna i kameran tog slut så det blev inte så mycket kort men 3 st hann jag med iaf.


En lite på lyset söt bror


Elias plakat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0