Its all in the rain

Folk gnäller och klagar på vädret. Och visst om jag får välja föredrar jag en dag med skinande sol, en glass i handen och massa utomhusaktiviteter. Men dagens regn gör inte mig så mycket, jag har haft en mysig hemmadag med familjen, städat undan gamla leksaker och lekt med det finaste i världen. Och när det finaste sov så la jag mig i soffan och läste min bok. Och det är ju inte att klaga på. Vi trotsa vädret för en stund på eftermiddagen. Vi skulle till Bauhaus för att införskaffa en varmvattenberedare til landet. Slut i Bromma så det var bara att bege sig till Barkarby. Slut därmed, väldigt typiskt då vi åker till landet på torsdag. Har vi tur hinner den komma in innan dess iaf. Klockan blev sent och vi var hungriga. Egentligen har vi mat hemma men vi insåg att det skulle bli för sen middag för Elias så det blev Max till middag. När Elias skulle äta sin hamburgare fick vi absolut inte hjälpa honom. Varje gång vi försökte hjäpla han när han tex tappa den blev han hysterisk och bara skrek rätt ut. Sånt humör den lille mannen.

Nu ska jag få mig en kopp te serverad av gubben. Sen ska jag sl¨å mig ner på golvet och sortera ut alla kläder i stl 80 och packa ner i en låda som tillsammans med leksakerna ska ner i källaren tills det blir dags för en ny liten att använda dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0