Skansen

Idag är det min oficiellt första semesterdag. Men jag smygstartade den i fredags på landet med ett glas vin i shorts och linne. Det kändes jäkligt bra. Superväder och hela helgen på landet. Har badat ätit god mat och målat huset. Elias har kastat sten i sjön, suttit i sandlådan och sprungit med rumpan bar. Precis så som en sommar ska vara. Tyärr så åkte vi hem igår trots det underbara vädret. Men folket jobbar och jag känner inte för att vara där själv med lillemannen. Är lite för fegis för det.

Så denna vecka blir det lite cityaktiviteter. Skansen idag. Hade en trevlig dag med gott sällskap men det var nog lite väl varmt egentligen för att vara där. Djuren var mest ligganes och vi svettades som galna. Men en kul utflykt som sagt. Och när vi kom hem ringer min lilla kärlek och meddelar sin hemkomst. Och frågar om hon kan komma förbi. Gärna det! Så hon kommer på middag och så hade hon köpt glass som vi åt.

Morgondagen tar vi som den kommer, för det är väl det som är semester!?!


Fotomodellen Sigge en härlig sommardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0