Skärgården

Idag mötte jag upp lite kollegor från jobbet och åkte iväg till en annan kollegas landställe. Ligger ute i skärgården men man kommer ut dit med bil också. Dom har precis byggt ett nytt hus där så vi åkte ut och blev bjudna på lunch och fika. Det var väldigt trevligt! Stället var fint, men jag tycker vårat är bättre. Däremot blev jag lite avundsjuk på deras fina hus. Dom har grävt ny brunn så dom har rinnande vatten i alla olika grader och toalett. Det hade jag gärna haft på landet, men man kan ju inte få allt!

Sen blev det filmkväll hemma, inte ofta vi har det. Vi kolla slumdog millionare. Visserligen har jag redan sett den filmen men det gör inte mig så mycket då jag tycker att filmen är en bra film. Elias ville inte somna ikväkk, han gick och a sig vid 20.30 ungefär, men han skulle absolut inte sova. Han var inte ledesen eller arg han skulle bara inte sova. 22.30 somna han till slut. Hoppas det innebär att han tar lite sovmorgon imorgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0