Städa

Ikväll har det varit städkväll här hemma. Skura köket med Elias moppset, gick väl sådär men jag orka inte dra fram det stora setet och det var i stort behov av en liten svabbning. Och så har vi varit och köpt blommor till balkongen. Äntligen! Har inte blivit av tidigare och ballen har känts riktigt trist och eländig men nu ska det piffas till. Ska olja in möblerna sopa och slänga skräp och plantera. Hoppas det blir gjort imorgon så blir jag glad. Annars så har vi matat fåglarna vid träsket idag. Mamma hade massa bröd kvar från studenten och sen fika jag i centrum med mina käraste Nicole och Jessica.

Nu ska jag kolla lite resor till Riga. Jag å Jonas tänkte åka på en barnfri kryssning i sommar. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0