Trosa marknad

Idag packa jag och familjen ihop oss in i bilen och åkte till Trosa. Det var marknad i stan och jag ville åka dit. Det var nog en av det längsta marknader jag varit på. Slingra sig runt hela stan tror jag bestämt. Vi knalla runt å kolla lite, käkade lunch på ett ställe i stan och sen gick vi till tivolit som dom hade och kollade. Elias tyckte dock det var lite läskigt eftersom det var så mycket höga konstiga ljud. När vi kom hem bjöd mamma på middag på kvarterskrogen. Gott och trevligt! Hade tänkt lägga in en bild från marknaden men det går inte att få in bilderna till datan. Nåt knas ere. Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa i 20 minuter innan det är dags för refrängen.

Förresten så tänkte jag bara berätta hur duktig min lilla kille blivit. Han kan massa mer ord nu, bla skor, tack tack, hurra hurra. Sen har han även lärt sig saker som att lägga nappflaskan i diskhon när han druckit klart, han stänger av tvn när vi ska gå ut. Han är så stor och duktig min kille. Vad jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0