6 maskiner

Min dag har inte alls varit så där händelserik. Imorse gick jag upp på coopen och köpte lite god frukost. Gjorde en Tina på vägen hem, dvs jag gjorde en snygg vurpa. Det gick ganska bra men jag har fortfarande ont i handflatorna.

Annars så har jag spenderat min dag i tvättstugan. Har tvättat 6 maskiner tvätt idag. Skönt när man är klar. Fast jag orkar inte vika all tvätt idag, det blir morgondagens projekt.

Hade Jess och Nikkan över på middag, vi åt god wok. Sen kaffe och glass, och det är ungefär det som hänt för nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag vill jättegärna ses!

Noelle har ju haft RS, så det e först nu hon har slutat smitta.. hon får tydligen absolut inte träffa sjuka människor, så vi har inte kunnat träffa några, alla e ju förkylda nu :S

Du jobbar nu va?

Nästa helg kanske? Kram på er!

2009-03-19 @ 21:36:43
URL: http://dezember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0