Bounce Caution!

Så grymt jävla bra föreställning! Helt otroligt bra gjort. Det var en riktig tankeställare den där föreställningen. Dom dansade verkligen överallt, på scen, på golvet bland publiken, i taket, i gångarna jämtes lokalen, på pedistaler ja överallt. det enda som jag undra lite granna över var två hundar dom hade med i ett parti. Det är ju ganska hög volym på ett sånt ställe. Men iof så tror jag inte dom utsätter hundarna för nån fara.

Idag har jag städat hemma, men ändå känns det lika rörigt som innan. Gick upp till centrum med systrarna Eriksson. Stötte på mamma på Mq, vi knalla upp på Gina för att se om vi kunde hitta nå fina kläder till henne. Inte den lyckades vi med, men när jag visa en kjol jag gillar sa hon bara ja ta den du. Hur snällt är inte det. Gick till några butiker till och kolla lite, mamma hitta en  dress och så fick Elias en bok om hundar (han har en om katter redan så nu ska vi lära oss om hunden). Innan vi skijs åt så säger mamma att det är så dyrt varje gång vi ses. Och det stämmer, och jag är glad för att min snälla mamma skämmer bort mig. Man känner sig så liten och speciell då. Och jag tror att det spelar ingen roll hur gamla ens barn är, man tycker om att skämma bort dom. det vet jag själv nu när man har en egen liten.


Shit, nu är det bara en vecka kvar till dagis. Han har blivit så stor vår kille. Ska njuta till fullo sista veckan hemma. Sen är det rutiner som gäller, på gott och ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0