Bra start

Dagen började bra asså, svärmor sov på soffan då hon inte orka att pallra sig hem igårkväll, och det i sin tur innebar att jag fick sovmorgon idag. Hon tog Elias kl 8 å jag låg kvar i sängen. Vid 9.45 får jag ett sms av min kära vän som frågar om hon ska gå och köpa frukost och komma över med? Hell yes, vem tackar nej till nåt ssånt lixom. Sagt och gjort jag masar mig ur sängen och sätter på kaffebryggaren. Jess kommer och vi njuter av en lång sen frukost.

Farmor tar med sig lillemannen till jobbet och jag har händerna fria. Vi knallar upp till centrum och strosar runt, avslutar med en kaffe i solen. Inte helt fel det. Kommer  hem och kramas med min karl. Lägger mig och vilar tills lillemannen kommer hem från sin utflykt med farmor. Skönt värre. Vi bestämmer oss för att vi är lata idag och går ut för en pizza.

Pratar senare med min pappa och snäll som han är (han kan ju inte motstå min charm =) får jag ett par gympadojjor jag hitta på rean. Snacka om min dag idag lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0