Dagis

9.30 var vi på plats vid dagis. Elias älgar in och sen var det startskottet på en ny karriär. Elias har haft det hur bra somm helst idag. Han har skött sig själv helt och hållet. Lekt, ätit och sovit utan att bry sig egentligen det minsta lilla om mig. Känner man sig utanför? JA! Är dettta ett gott tecken? JA! Det fanns vissa barn som bara grät och grätoch skulle sitta i mammas knä. Och det måste ju vara än värre. Så att döma av dagen kommer han bli ett exemplariskt dagisbarn.

Kl 2 var vi klara för idag, hem laga mat och iväg igen på föräldramöte. Så det har varit en fullspäckad dag och jag är helt slut. Som sagt så somna jag ju inte omedelbums igår. Låg till ca 2 sen somna jag gott. Hoppas och tror det blir  anigens tidigare idag, typ NU! Mycket intryck att ta in. Men det känns bra. Tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0