Gummistövlar

Var på promenad idag och blev såå blöt om fötterna. Inga av min vinterskor klarar blöt snö och slask. Var vid detta laget så less på blöta strumpor att jag gick in på Coop och köpte mig ett par stövlar. Kanske inte det snyggaste plagget gud uppfann men ack så praktiskt.  Så nu kan jag och Elias (han älskar sina stövlar han har) ut och plaska i alla väder. HA!

Men den bästa nyheten vi fått idag är vår dagisplats. Elias har fått plats på dagis den 30 mars. han har fått plats på det dasgis vi önska och det känns så otroligt skönt! Lite läskigt också, min lilla lilla kille in i stora dagiskarusellen. Men jag antar att det lägger sig fort, bara man kommer in i ruliansen.

Nu måste jag gå och skaka på katten, det finns en i detta boende som snarkar så högt och så man blir galen, och vem är det? Jo katten!

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Haha, skaka på katten:-D

2009-03-10 @ 22:50:59
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0