Hackar

Jag är arg. Allting som jag tycker är gott försvinner. För länge sen hade dom en fil från Arla med smak av vanilj. Supergod. Men den är borta, jag hitta melon fär ett tag sen i hyllan bland naturgodis. Blev en ny favorit, borta! Det är bara lite av allt som försvinner för mig. Känns som att så fort jag hittar nåt som faller mig i smaken tas det ur produktion för attt det inte säls tillräckligt bra eller så är det på sånt här tillfälligt besök. Fan har jag SÅ speciella smaklökar!?!

Internet hackar så jag lägger ner nu, bara jobbigt.

Imorgon ska det tvättas en grovtvätt, Elias madrass ska tvättas ren. Hoppas bara man inte får skäll för att man tvättar annat än kläder i en grovmaskin, jo det är sant. Jag har blivit utskälld förr att tvätta mattor (tror jag det va) i en maskin, jaa avsedd för just detta. Herrejisses vad det finns för människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0