Helgen

I lördags så åkte jag och mamma in till gamla stan. Vi började med en lunch på järntorget och efter det strosade vi igenom gamla stan och in mot city. Å på vägen så hittade jag lite småsaker så som en väska och tröja till Elias och så snäll som min mamma är köpte hon allting jag hitta åt mig. En riktigt bortskämd dag har man haft och det är inte fy skam ska ni veta. Tack mamma för en trevlig dag med god lunch trevligt sällskap och fina presenter. aÅ just det godiset. Gott!

Åkte hem och vila liten stun för att sen svira om och gå på 23 års kalas. Jessica kom hit och vi åkte tillsammans hem till Melaine för att fira hennes 23 års dag. Det bjöds på tacobuffe till maten. Sen var det dags för schlager, ingen favorit jag har  direkt, men vad gör man inte för gänget. Elias var med på kalaset och han underhöll ganska bra, dansa duktigt till schlagern, annars jaga han hundarna och flirta med alla tjejer mest hela tiden. det blev tårta efter schlagern och därefter var det dags att börja göra sig iordning. Jag och Jess gick tillsammans då hon skulle jobba dan efter och jag ja va tvungen att få Elias i säng. Vi gick från Mel vid 23 tiden och han var fortfarande vaken då. Och glad var han hela tiden inget gnäll eller något sådant. Men han sov gott, och duktig kille som man har sov han till kl 10 med undantag för en flaska välling kl 7.

Idag har det varit en lugn dag, har satt om lite blommor och fikat och promenerat, ätit middag i Vällinge hus. Och nu ska det bums ner i säng. Måste verkligen lära mig att somna tidigare, men kvällarna är så lugna och sköna så det är lätt att man blir sittandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0