Lite tokig

Har iof gjort en sån lite tokig sak, som bara en Tina gör. Som jag sa så var vi på kalas i söndags. Petra fick en jättefin jacka, topp och scarf. Så snyggt att jag också ville ha det. Sagt och gjort gick jag till affären, förbi barnavdelningen och in på barnavdelningen och köpte precis det so hon fick i present till mig själv. Det är bra att vara smal och 168 cm lång ibland då dom största barnkläderna mäter 170 cm. Och vem säger att barnkläderna inte är tillräckligt snygga för en vuxen och vice versa. Så fort jag får till en kamera ska ni få se vad det var för snyggt vi båda nu äger och har.

Nu ska jag göra nåt av det bästa som finns. Krypa ner i en renbäddad säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0