Lyckans

Idag ringde moster min och sa att -Idag ska vi åka å luncha med din kusin. så pallra dig hit till kl 10. Sagt och gjort. På plats kl 10 tog vi först en promenad innan lunch. Och en bra promenad blev det, vi gick förbi en liten butik i Ålsten som hade allt möjligt smått och gott. Bla barnkläderoch jag som är på jakt efter en vårjacka åt min lilleman hittade en jättefin jacka. Trodde den skulle vara ruskigt dyr för å vara en liten butik i fina Ålsten, men inte det inte 359 kr. som hittat, köpte även en matchande mössa med snören då Elias nya hobby är att slänga av sig mössa och vantar.

Efter trevlig lunch så begav vi oss mot Vällingby och mötte upp Jessica. Och på hennes agenda stod shopping, till Elias. Hon ville att Elias skulle få sig ett par nya dojjor. Och herregud såna trevliga erbjudanden tackar man inte nej till, så efter Jessicas lunch/min kaffe begav vi oss på skojakt. Och vi hitta ett par finfina Nikeisar. Sista paret och allt. Snacka om att man haft flyt idag. Hittade även ett par billiga allvädersbyxor i svart så nu har han ett komplett vårställ. Och eftersom jag hittat makapären till datan så kan jag lägga upp lite kort på sakerna. TADA!








Kommentarer
Postat av: Natalie

Gud vad fint det var! jätte cute liten outfit sådär.. tack för att jag får komma förbi sådär ibland det är skönt och komma ut, skratta lite åt lilla Elias och ha pratstunder =) kul när vi alla tjejer gör något!

2009-03-05 @ 11:29:41
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0