Mulle Meck

Imorse ringde moster min och sa att -Jag och familjen åker till Mulle Meck parken i Solna/Sollentuna. En alldleles perfekt park för barn att rastas i. Och det var lixom en rolig park. Gungor rutchkanor, små hus med trappor och gångar och labyrint. Ett flygplan med tuta och spakar och backar, stigar och plats för picnic. Och hela området är inhängnat så man inte behöver oroa sig för att dom rymmer. Elias stormtrivdes och vi kommer verkligen åka dit igen, gärna när det är lite varmare för jag var ganska frussen om fingrar och tår. Elias sover fortfarande och det är ett tecken på att han har varit full fart.

Nu ska jag klä om och ge mig iväg på kvällsäventyr, ska se Bounce med mina tjejer. Äntligen, som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0