Önskelista

Kalaset idag var ett trevligt kalas. Hon blev väldigt nöjd med både presenterna från oss och andra gästerna. Blev lite avundsjuk på henne hon blev så himla fin i tröja jacka och sjal hon fick.

Idag har det varit ett himla skönt väder, plusgrader och vårkänslor. Härligt! Och med våren kommer massa trevliga vårnyheter i butikerna. Är farligt att kolla i affärer när man inte har pengar. Har lyckats få ihop en liten önskelista med saker jag har lyckats hitta. Bla har jag hittat ett par söta röda legging med knappar, en jeanskjol med lite broderade mönster, en tröja och en scarf. Dessvärre har min plånbok slagit näven i bordet. Stopp! sa den. Och jag kan inte göra så mycket annat än att suktas.

Ikväll har jag suttit i soffan och knaprat morötter, gurka och dipp. Läskat och ätit bilar. Jonas tyckte han gjorde ett kap. Det var ett tag två betala blabla pris. Han tjäna 2 kr på detta. Det vill säga 1 krona påsen. WOW vilket kap. Snacka om säljknep!



Utsilkten en sommardag från mitt älskade landställe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0