På lagning

Idag var jag och lämnade in min kamera som jag inte tycker funkat helt hundra. Och det skulle dom kolla upp, och det kan ta upp till fyra veckor. Så det blir inte så mycket nya bilder, har gamla kameran kvar men det blir nog inte så mycket fotandes med den. Vet att bilder alltid är roligare än massa tråkig text. Men det sägs ju att den som väntar på nåt gott aldrig väntar för länge! Eftersom det var en julklapp från mamma och pappa hade mamma köpt den på en affär brevid hennes jobb så vi passa på att luncha med mamma och sen följa med och hälsa på på jobbet. Lär ju bli ett tag mellan besöken dit nu när vardagen snart är tillbaka som vanligt.

Lagade en thaisoppa till middag idag som Jonas ville ha. Och den var väl god, men satan stark var den också. Svider fortfarande på läpparna efter middagen. En annan är ju SÅ känslig för stark mat. Blev inte mycket soppa för min del, får bli lunch till Jonas imorrn istället.

Och nu ska det krypas ner i säng för att läsa lite om massa god mat, kom lite matmagasin i brevlådan. Lika kul varje gång och se om det finns nå nytt gott att prova. Efter Women doctors på tv4fakta. En av favoritkanalerna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0