Papperssamhället

Visst vi har det ganska bra i Sverige. Men när det händer nånting i familjen är det alltid så in i helvetes mycket papper som ska fyllas i och skickas in till ender ena ender andra stället. Har suttit halva kvällen och fyllit i papper som ska postats. Och det är ju inga lätta uppgifter heller, man blir lättare tokig på dessa fasoner.

Och här hemma har vi lyckats väna lite på dygnet, alla tre är vi uppe på kvällarna och sover på dagarna, visst lillemannen somnar först, och vaknar först. Men efter morgonvällingen somnar han nästan alltid om, ochh det är inte han som vaknar först inte, en riktigt sjusovare har det visat sig att han är, rackarungen. Jaja om två veckor är det dags dör vardag igen och då är det slut på dessa fasoner för alla oss.

Om jag orkar mig upp imorgon i normal tid så åker jag till min kära mor på hennes jobb. Ska luncha och kolla min kamera igen, den är lite småkonstig fortfarande, tråkig men så är det. Annars blir det torsdag eller fredag. Det är ett som är säkert!

Och till helgen ska jag gå på Bounce, det är nåt å se fram emot iaf!

Eftersom jag inte orkar sköta hela hushållet själv har jag sett till att få hjälp med den biten. Lixom det ska läras i tid! You go mamas little helper!







Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-18 @ 20:43:46
Postat av: Anonym

är du hemmafru? trodde du hade gått tillbaka till jobb ?

2009-03-18 @ 20:44:36
Postat av: Tina

Inte hemmafru! Min Jonas har varit sjuk så jag har varit hemma, är tillbaka på jobbet i april.

2009-03-18 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0