Söder

Det blev en dag på Söder idag. Hittade en söt klänning på Gina för presentkort jag hade, hitta även massa roliga strumpor, dom ser ut som skor, haha så kul har jag åt mig själv. Hitta iof mycket fint jag vill ha, gör man alltid så här när alla fina vårnyheter kommer in. Men tyvärr så är inte jag och plånboken ense, den sa stopp, jag sa shoppa. Men men, plånken vann. Moster och jag mötte upp kusin med alla barnen och gick till en thai-sushibuffe och lunchade. Var gott! Elias ville mest ha räkchipsen. Jag testa sushi, va ingen höjadre direkt, men det gick ner.

Efterrsom jag ändå va inne i stan var jag tvungen att stanna till vid Gamla stan och glida in på godisaffären dom har där, det är den enda affären som jag har hittat som har mitt favoritgodis, och det kan man bara inte ignorera. Så jag gick in och köpte mina sura körsbärscolor.


Tog med mig Nicole och gick hem, eftersom dom har bytt ventilationsmojjänger hemma så har vi ju som sagts innan en aning rörigt hemma. Som tur var var dom klara med allting så jag kunde börja packa in allting igen, men sånt tar ju lite tid och det är ju ett perfekt tillfälle att rensa ut i skåpen så när jag närmade mmig klar hade jag så verkligen ingen lust alls att ställa mig och laga mat. Det blev att vi åt ute. Vad åt vi tror ni? Jo buffe asiatisk buffe. Lite lunchreminder kanske? Men jag överlever det var ju gott det här med.

Senare på kvällen kommer Jessica Nicole och Annika över och fikar. Annika hade med sig en hund Freja eftersoom hon är hundvakt. Innan dom kom så tog jag ut katterna på balkongen, ja för deras eget bästa. Missan och Morris  bryr sig inte såå mycket, ger mig och hunden onda ögat och går sen ifrån balkongen. Men Morris, honom lurar man inte, han satt och stirra in på oss med stenhård blick i dessa ca 90 minuter dom var förbi. Han e charmig den lille katten. Han ska vakta flocken. Han har lite stake i sig ändå den lilla råttan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0