We made it all

Tänkte bara kungöra att allt som jag ville göra idag blev gjort. Jag och Elias hjälptes åt med skurningen i köket. Sen lunch och sova för hans del. Lite lunch till mig och sen skurning i hallen. När Elias vakna packade vi varsin ryggsäck till mig å Jonas tog på våraskor och gick iväg till simhallen. Yes, första besöket för Elias del på stora badhuset. I vår simhall har dom ett litet lekland för dom allra minsta barnen och där plöjjde han runt som tusen Han trivdes verkligen som fisken i vattnet så det var inte sista gången vi tog oss dit kan jag lova. Men fasiken ett dyrt nöje. Två vuxna kostar 130 kr. Och man badar ju bara 1-1,5 timme. Men det var det värt så glad som lilleman blev.

Nu laddas det inför dagis imorgon. galet vad tiden har gått fort. Håll tummarna för att jag kan sova nu. Känner jag mig själv rätt kommer det inte ske på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0