Barfota utan strumpor och skor

Min lilla pojke är sjuk. Igår blev han lite hängig med feber och hosta, troligtvis också lite ont i halsen, men det är ju svårt att veta exakt. Verkar som han har fått samma åkomma som jag hade för nån vecka sen. Måste säga att han är tuffare än mig iaf. En annan låg ju som en knockad hjälte å tyckte SÅ synd om sig själv.

Idag sjukdom till trots så åkte vi till min pappa, hämtade upp mamma och åkte ut för lite grillning och lapa sol. Elias hade bara blöja och en tröjja och sina foppa-tofflor som han är så snygg i. Och jag gick för första gången i år barfota på gräset. Vilken underbar känsla att  låta gräset kittla sulan under foten. Som man har längtat.

Imorgon blir det ev en resa till Barkarby. Har lite ärenden där. Men det beror på lillemannens hälsa.


Mera Gekås fynd, tidernas coolaste snickarbyxor (dock lite stora än)
en matchande t-shirt och foppa-tofflor som han fick av mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0